Veelgestelde vragen

De gezondheid van onze klanten, medewerkers en medehuurders staat op de eerste plaats. Ons atelier bezoeken is mogelijk. We kunnen de commode of kast bij bezichtiging in onze grote kantine zetten, zodat er voldoende afstand gehouden kan worden. 

Graag bij bezoek een mondkapje dragen. Dat doen wij ook 😉

We verzoeken u verder om bij onze hoofdingang de handen te desinfecteren (bij binnenkomst en bij vertrek).

Ons atelier is te vinden op de Vlampijpstraat 50 in Utrecht. Hier zijn de Vlampijpateliers gevestigd in het Werkspoorkwartier.

Bij het atelier van De Kastjesdokter in de Vlampijpateliers kun je voor de deur en op eigen terrein parkeren. Er is volop parkeergelegenheid en parkeren is gratis.

Ons atelier is gelegen op de begane grond. De kast of commode die u wil kopen kan op onze platte kar naar de parkeerplaats vervoerd worden. Eventueel kunnen wij daarbij helpen. Bij grote, zware items of bij twijfel: neem gerust even contact op.

Ja, dat kan! Als u de commode of kast binnen een week op komt halen zijn daar verder geen voorwaarden aan verbonden. 

Als u de commode of kast na 7 dagen op komt halen, vragen wij een aanbetaling van 10% van de aankoopprijs. Bij eventuele annulering rekenen wij de aanbetaling als opstalgeld en geven daarom geen retour.

Helaas! Elke commode en elke kast van De Kastjesdokter is uniek. In dit geval kunnen wij u op de wachtlijst zetten en kijken wij uit naar een vergelijkbare commode of kast.

Neem in zo’n geval graag contact met ons op, dan bespreken we het. Knoppen zijn vaak makkelijk te vervangen. Kleur en/of soort poten ligt wat moeilijker. In de meeste gevallen is het (te) veel werk om dat te veranderen; dat zou betekenen dat we helemaal opnieuw zouden moeten beginnen met opknappen. In dat geval is een andere commode misschien passender.

Ja, dat vinden wij leuk! Neem contact met ons op om samen een plan te maken.

Qua kosten moet u denken aan 300-400 euro inclusief verf. Uiteraard is dit bedrag afhankelijk van de staat van het item en van de mate van afwerking die u graag wil hebben. Bij bijzondere of kwalitatief zeer hoogstaande verven rekenen wij een toeslag.

Helaas kunnen wij deze service (nog) niet bieden. Via het koeriersplatform Brenger zijn er wel mogelijkheden; wij hebben goede ervaringen met die club.

Meestal betalen onze klanten bij het ophalen van hun commode of kast via Tikkie. Daarbij is het belangrijk om te weten dat u als klant de Tikkie-app niet zelf hoeft te hebben.

Betalen via overschrijving kan natuurlijk ook.

Cash betalen kan, maar wij geven de voorkeur aan elektronisch betalen.